FAQ - Lago di Garda - Consultour

FAQ = odpovídáme na nejčastější dotazy našich klientů:

  • Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?
Ano, můžete si ověřit zde.
  • Je v místě pobytu delegát?

Delegát obvykle není na místě pobytu, pokud není uvedeno jinak v popise ubytování.

  • Pokud dojde během pobytu k problému na koho se mám obrátit?

Máme asistenční službu na mobilním telefonu v ČR v den příjezdu a ve všední dny.

  • Jak dlouho je platná rezervace?

Obvykle 48 hodin,ale záleží na tom, kolik dní před odjezdem je pobyt rezervován.

  • Jak dlouho před odjezdem obdržíme cestovní pokyny?

5 až 7 dní před odjezdem elektronicky.

  • Je možné vzít s sebou na dovolenou psa?

U vybraných ubytovacích zařízení ano, tato informace je vždy uvedena v popise.

  • Kdy je potřeba zájezd zaplatit?

Záloha 50% se hradí při uzavření smlouvy o zájezdu, zbylých 50% nejdéle 30 dní před odjezdem.
Pokud se zájezd kupuje méně než 30 dní před nástupem na ubytování, hradí se celá cena zájezdu.

  • Nabízíte ubytování pouze na 7 nocí, nebo je možné i zkrácených nebo prodloužených pobytů?

Zkrácené pobyty jsou vždy na vyžádání, většinou jsou pobyty na méně nocí možné mimo hlavní sezonu.

  • Nabízíte i zájezdy s autobusovou dopravou? Jaká je cena za dopravu? Jaké jsou nástupní místa?

Autobusová doprava pouze k letním zájezdům, Lago di Garda jen vlastní dopravou.

  • Mám možnost proplacení pobytu přes FKSP. Je to u Vás možné?

Ano je to možné.

  • Mohu při koupi zájezdu u Vás uplatnit poukázky (např. Flexi Pass)?

Ano, tato možnost platí pouze při koupi zájezdu přímo přes naší CK, nikoliv přes cestovní agentury.

  • Je možné zájezd zaplatit převodem?

Ano.

  • Co je to plážový servis?

Plážový servis je slunečník + 2 lehátka nebo lehátko a plážové křeslo.

  • Kde všude se platí pobytová taxa? Kolik eur se platí za pobytovou taxu?

Pobytová taxa se platí již ve většině italských měst a letovisek, ceny se liší, od 0,50 € - 3 €/osoba/den.

  • Jaký je rozdíl mezi studiem, apartmánem a hotelovým pokojem?

Apartmán - s kuchyňským koutem, vlastním soc.zařízením.
Hotelový pokoj - bez kuchyňského koutu, s vlastním sociálním zařízením a stravování je v hotelové restauraci.

  • Co je to mono, bilo, trilo,…?

MONO - jedna obytná místnost s prostorem na spaní a kuchyňským koutem
BILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, ložnice
TRILO – obytná místnost s kuchyňským koutem, 2 ložnice

  • Je v apartmánech povlečení a ručníky?

Je vždy napsáno u konkrétních ubytování, zda je v ceně či nikoliv

  • Kdy začínají lastminutové nabídky?

Většinou týden před odjezdem na zájezd, v některých případech i dříve.

  • Lze u Vás zakoupit dárkový poukaz?

Ano, na všechny pobyty

  • Co se stane, pokud se nebudu moct zájezdu zúčastnit?

Bude třeba zájezd stornovat, anebo sehnat náhradníka.

  • Kdy je možné se první den ubytovat a kdy je třeba poslední den opustit ubytování?

Obvykle po 16 hodině, odjezd z ubytování probíhá cca do 10.00 ráno.

  • Stačí mi k vycestování pouze občanský průkaz?

Do Itálie stačí občanský průkaz, mimo Livigno - tam musíte mít buď pas nebo OP s biometrickými prvky.

  • Kdy začíná stravování v hotelu?

V den příjezdu večeří, pokud se jedná o polopenzi.

  • Je možné vybrat si místo v autobusu?

Záleží na partnerovi, který autobusovou dopravu zařizuje, tato služba je vždy na vyžádání.

  • Co je polopenze, jsou v ní zahrnuty nápoje?

Snídaně formou bufetu, včetně nápojů, večeře obvykle výběr z menu, bez nápojů - klienti si hradí sami.

  • Co vše obsahuje program all inclusive?

Záleží na konkrétním hotelu – obvykle snídaně, obědy, večeře, svačiny, nealkoholické nápoje a alkoholické nápoje místní výroby, káva a čaj. Najdete vždy u popisu daného hotelu.

  • Co znamená kontinentální snídaně?

Pečivo, máslo, marmeláda, káva, čaj.

  • Musím mít na zájezd sjednané cestovní pojištění?

Cestovní pojištění není povinné, avšak ho doporučujeme, naše nabídka cestovního pojištění Allianz zde.

  • Je pro dítě na druhém lůžku v hotelu nějaká sleva?

Na prvním a druhém lůžku se vždy platí plná cena bez ohledu na věk.

  • Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na emailu nebo telefonem, viz. kontakty.